OMAYBABY damla_1 yok hayır 7 Ağustos da öğrendim 8 Ağustos da hastaneye gittim şuan çok erken göremeyiz dediler cuma günü kontrolüm var inşallah 😇
CeyhunMelikeMislina OMAYBABY Gözüm aydın canım benim darısı başımıza inşALLAH bizede dua et canım hayırlısıyla bizede nasip etsin mevlam çok sevindim mevlam sağ saglim eline almayı nasip etsin kuzum
Seviiii CeyhunMelikeMislina hayır vermedim benimde sağ kasık ağrım oluyordu ve adet olucakmışm gibi ağrım var :) bilmiyorum insallah vardır
zarifkelebek OMAYBABY allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin. Bende yarın sabah yapmayı düşünüyorum.