Cereninci CeyhunMelikeMislina ben 14 temmuz adet tarihim geçtiğimiz cuma kan testi yaptırdım beta hCg 14,7 çıktı hamilemiyim sizce
Seviiii Cereninci canım senden 1 gün sonrayım bende 15 temmuzda olmştm. Ve testi bir gün önce yapmıştım benım betam 1.20 iyi acaba sonra artmazmı :(
zarifkelebek Cereninci genelde çok erken gebeliklerde ve adet tarihi geçmediyse düşük çıkıyor diyorlar ama bu durumu yaşamış biri varsa yazarsa daha iyi olur tabi.
Melinaa Cereninci benimde 14 Temmuz hayirlisi olsun. Cuma yaptirdim bende 3 gun kala 66 cikti degerim.
Angels-35 CeyhunMelikeMislina yaptırdım canım ben bayramın 1. günü ögrendim bayram dönüşü gittim hastaneye yarın da keseyi göreceğiz inşallah şu an 5+2 oldum
CeyhunMelikeMislina Seviiii canım 2 gün de bir yaptırman gerekiyor 2 kat artması lazım umarım hayırlısı olur 🙏🌸
zarifkelebek Cupkek hayır değilim. Benimde 5 günlük gecikmem var ama test yapmadım. Ve benimde aşırı akıntım var. Ve kasık ağrımda var
Angels-35 OMAYBABY adet günü 30 çıktı yeni gebelik dediler 2 gün sonra 89 oldu 2 gün sonra 256 oldu bir daha baktırmadım en son geçen salı baktırmıştım doktor haftaya gel keseyi görelim dedi