Kızlar ben esenler Medipolde Nur Cansu yılmaz, Fatma Bilgehan, Royale hanıma gittim bide ilk öğrenmeye gittiğimde gece bi doktor vardı O doktoru hatırlamıyorum ama zaten o bakmıyodu neyse. Nur Cansu nöbetçiyken gittim 150₺ verdim o doktor baya baya çocuğu bana göstermek için uğraştı. Ben sordum o cevap verdi kilomu ölçtü gerçekten biraz suratsızdı tamam önemli değil diyosunuz da hassas bir dönemden geçiyoruz devleti değilde özeli tercih ediyoruz az para da vermiyoruz. Normal olarak canım cicim de bekliyoruz. Neyse Fatma bilgehanı bende asla önermem. İlk girdiğimde çok ilgiliydi bebek cinsiyetini göstermedi ben dedim gidim yemek yiyim hareketlensin bakalım tamam dedi gittim geldim baktı kız dedi gitti bende tam o an heyecanlandım aaaaa bende bakabilir miyim bana da gösterim dedim ne dese beğenirsiniz dışarda hastalar bekliyo gösteremem saçmalığa bak ya 2 dakika sını almaz. Beni kandırabilir bile yani bak bu de geç dimi. Bazı tetikleri devlette yapacağımı söylediğim için surat bi düştü bi düştü. Sonra Royale ye gittim o iyiydi hani konuşkandı artı olarak tansiyon da ölçtü konuştu da falan sadece ultrasyonda yeterli derece de bebeği göstermedi ve bi arakadaşın yazdığı gibi verdiği gotoğraf da çocuk ortada yok özenilmemiş. Şimdi bir daha ki kontrolde Tuğba kılık deneyeyim diyorum ama o kadar sıkıldım ki 2 buçuk ay kalmış hala doktor arıyoruz…. ki daha önce güney hastanesine gittim ordaki hele daha suratsız esenler kadın doğumu söylemiyorum bile iğrenç pis bir ortam dı enfeksiyon kapmadan çıktığma şükrediyorum jeli silmeye peçete bile vermediler. Rabbim hayırlı Doktorlara denk getirsin gerçekten