Esra hanım ve elif hanım çok iyiler 👍 kısmet olursa doğumumu ikisinden birine denk gelmesini isterim ilk doğumumu başka bir hastanede iyi bir doktorla yaptım fakat bu pandemi olayından dolayı medipol teecih etmeyi düşündüğümden fatma hanımla ilk başladım beğenmediğim için daha sonra elif hanımı denedim takibime onunla ddvam ettim esra hanıma nöbetçiyken denk geldim bir kaç kez çok iyi. Kendi yeğenimde elif hanımda doğum yaptı güzel ilgilendiler