minnakmina Ben doktor değilim canım cevap veremem belki öngördüğü birşeyler vardir ben korkarken normal için beni destekleyen kişidir elinden geleni de yapmistir sonunda da tercihi bana bıraktı olumsuz tek bir konuşma geçmedi, diyorum ya herkes sevmeyebilir sevenleri yeter yani dünyanım sonu değil 🤭🤭 ben burada afaki konuşup insanları tohmet altinda bırakmasına tepki gösterdim yoksa kimsenin avukatı değilim 😉