Seval22 oradaki doktorların birçoğu gerçekten iyi doktor ufak tefek memnuniyetsizlikler olabilir ama doğum için herkes elinden geleni yapar diye düşünüyorum çünkü özel bir hastane ve sağlık bakanının hastanesi sonuçta başta o tedirginlik bende de vardı ama artık yok şükür çünkü stres stresi doğuruyor , hayırlısı için dua etmek lazım bol bol