Meltem3421 Esra3402 tuğba hanıma gidiyorum canım 34 haftalık hamileyim ben kendisinden memnunum muayene 90 tl ama sigortan yoksa 230 tl
Esra3402 Meltem3421 iyiymiş muayene si sigortam var peki davranışları nasıl sizce sert mi ılımlı mi sorulara nasıl tepkiler veriyo
Edsn Ben Röyale hanıma gittim nasıl hevesliyim ultrason fotoğrafı istedim renkli veremiyorum ama dedi olsun doktor hanım dedim zar zor bir fotoğraf verdi birine gösteren korkar çok net de değil o yüzden tekrar gitmedim ama doğum orada veya avicenna da düşünüyorum 32 haftalık oldum artık bir karar vermeliyim
Esra3402 Edsn ve bir doktor daha eklenmiştir benim için başka doktoru neden tercih etmediniz peki o hastanede
Seval22 Edsn bende royale hanıma gittim 1 ay öncesi çok ilgiliydi güler yüzlüydü cinsiyetimizi o bildi kağıda yazıp bir kutuya koydu daha önceki ne kilomu ölçmüştü ne ilaç vermişti direk boyumu kilomu ölçtü kan grubumu buldu sistemden ben bilmiyodum ben çok memnun kaldım resmimizde çok net
Edsn Esra3402 benim yaptırmam gereken çok test vardı idrar kültürü falan devlette yaptırıp tekrar oraya götürüp göstermek uğraştırıyor diye tekrar gitmedim Başakşehir Çam ve Sakurayı merak ediyordum oraya gittim oradaki doktorum da tatlı bir kadın Nihan hanım ama bütün çalışan ve doktorlar çok genç ve bazıları hakikaten deneyimsiz şu an o yüzden Çam ve Sakuraya bir kez daha muayeneye gidip ardından Medipol veya Avicennaya gideceğim
Meltem3421 Esra3402 çok tatlı sempatik bir doktor kendisi evet sorularını dinliyor cevaplıyor ben seviyorum tavsiye ederim
akenginesmanur Esenler medipolde gidilecek tek dr burcu hocadır… Fatma ve şehruzu bende önermiyorum. Nöbetçiyken denk gelmiştim ve hiç memnun kalmadım.. Ki ilk doğumum da burcu hocada oldu nasipse 2.si de onda olacak az kaldı 😁
Esra3402 akenginesmanur hmm merak ettim burcu hocayı öyle görünüyor ki sanırım ona gidicem of of nedir benim bu hastane derdim 🙄
_edaa Merhaba ben Elif Başol,a gidiyorum. Çok ilgili ve takip konusunda gerçekten başarılı bir doktor. Her şeyi çok güzel anlatıyo kafamda hiç soru işareti kalmadan çıkıyorum. Muayenesi 90 tl isterseniz bir deneyin siz de