Esra3402 evet pahalı ama zor bi zamanımda tanimistim kendisini .. yaklasimini ve beni rahatlatmasi cok hoşuma gitmişti isini de iyi yapıyor hastaları ona genelde abla der samimiyetinden dolayı bi o kadar tatlı dilli eli hafif ve hızlı yalniz onu tanımayanlar yoğunlugundn ötürü gidemiyor pek, ilk doğumunu onda yapanlar 2. Ve 3. De de ona gidiyor misal benn😊😊