Bende 39-6yim yarin 40 hafta doluyor🙂 gelemyen bebis yapmislar🙂 pzt suni sanciyla baslatacaklar bakalim hayirlisi. Suniden korkmayin arkadaslar kim korkutuyo anlamiyorum ya. Herkezin agri esigi farklidir. Kimsenin adet sancisi agrisi bir olmaz mesela kimisi serum yer kimisi bi agri kesici ile gecistirir kimininde hic agrimaz. Ayni bu sekilde dogum
Sancisida rahim kasilmasi oldugu icin her bunyede farklidir. Suni sanci, normalde vucutun kendi salgilanmasini gereken oksitosin hormonunun yapay yolla tetikleten bir uyarandir. Korkmayin ve korkutmayin rica ediyorum.