Benim de şu an 40+4. Birkaç gün içinde olmazsa Pazartesi yatacak şekilde gel riske etmeyelim dedi doktorum. Suni sancı ile başlatılacak doğumum. Çok heyecanlıyım ve korkuyorum. Hiçbir şey beklenildiği gibi gitmeyebiliyormuş. Hep hayal ettim suyumun gelmesini ya da sancılarımın başlamasını. Kendi hikayem böyle olur diye düşünmüştüm ama dediğim gibi. Dualarınızı eksik etmeyin. İlk doğumum. Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun.