Arkadaşlar 28 inde yaNi yazıyı paylaştığım gün çok şükür Doğum yaptım 💕🐣 o gün saat 15.00 e kadar sancı çektim evde sonra hastaneye gittik çatı muayenesi yapıldı 2 cm di açıklık ebeler keşke evde çekseysin sancını dediler senin doğumuna daha çok var dediler halbuki sabah 5 ten beri sancı çekiyordum periyodik olarak artan bi şekilde.. sonrasında biraz durdum suyum patladı sancı sürekli artıyordu sonra lavaboya gitmek istedim birden nişanım geldi.. hoca muayene etti açıklık artıyordu 3,4,5 derken 7-8 oldu son şiddetlenmelerde az bi doz suni sancı da verildi yürüyerek geçirdim son zamanları her sancı girdiğinde çok afedersiniz kabızlık çekercesine ıkındım oturma pozisyonunda.. daha sonra birden hoca muayene edecek sandım bi baktım hoca Doğuma aldı ve Doğum gerçekleşti 17.30 da çok şükür.. Allah ım herkese sağlıkla Doğum nasip etsin.. 💕