Bebeto ya işte bizm arkdş iki hafta oldu doğm yapalı oda benm gbi 40+1deydi normale diretti 3serum suni sancı yedi ama 2 cmden fazla açlmadı ağlyrak sezryna girdi hem onu cekti hem onu bwn oyüzdeb suni sancı taraftarı değilim ha herkste ayrı ama bilmiyorm ya doktor yarn ne dıcek bana bakalm bekleylm dese bu seferde bebeğin kilosu iyi smdi daha fzla olcak yine dicek sezeryan blmyorm yani😟hayrlsı hepmz içn