Nasippp Fatmamuduk valla bende adetten 2 önce teste silik çizgi görünce başladım 🥰 inş şifa olur bebişlerimizede SIM sıkı tutunurlar bize 🤲🏻
Fatmamuduk Nasippp İnşallah canım inşallah sağlıkla alalım kucağımıza yeter ben çekeceğim çileye razıyım ☺️🙏🏻
Fatmamuduk Nasippp Aynen öyleyim bende canınm 😇 hayırlısı bakalım salı günü haberini ver merak ederim ☺️☺️
Nasippp Fatmamuduk inş kuzum bazen nereye yorum yaptığımı unutuyorum bulamıyorum senin aklına gelirse sende yaz 🙈☺️
Gustave Nasippp kese yi ilk gittiğimizde göremedik 2.gittiğimizde gördük beta hcg 2002idi en son, senin nasıl durumlar?
Nasippp Gustave bende salı günü gideceğim allah izin verirse inş hayırlı haberler alırım 🤲🏻🤰🏻 Salı günü 509 perşembe 911 değerim umarım sağlıklı haberini alırım 🤲🏻
Nurr24 Gustave ay benimde aynı sekilde 2116 çıktı beta minnacık kese vardı haftaya tekrar gidicem doktor size herhangi bişey dedi mi acaba
Nurr24 Gustave birde adet tarhinizle ultrasyon daki aynı mı bende acaba geç döllenme olduğundan mı beta orta derece kesede nokta şeklinde gözükünce acaba geç döllenme mi dedim sizinki uyumlu mu?
Gustave Nurr24 yok herhangi bir şey demedi rutin gebelik kan ve idrar testlerini verdim, 2 hafta sonra gelirsen kalp atışlarını da duyarız dedi