Nurr24 Gustave birde adet tarhinizle ultrasyon daki aynı mı bende acaba geç döllenme olduğundan mı beta orta derece kesede nokta şeklinde gözükünce acaba geç döllenme mi dedim sizinki uyumlu mu?
Serrax Mucizemmbenim kiloyla alakalıymış canım. Ben de 0,4 lük kullanıyorum. Doktor kilon çok değil 0,6 ya gerek yok dedi
Fatmamuduk Mucizemmbenim Bende sordum canım da yeterli senin için 1.58 boy kilo da 50 benim daha fazlası seni kötü etkiler dedi
Gustave Nurr24 yok herhangi bir şey demedi rutin gebelik kan ve idrar testlerini verdim, 2 hafta sonra gelirsen kalp atışlarını da duyarız dedi
nil_-32 Merhaba son adet 6 Temmuz adetten bir gün önce 23 çoktu beta 2 gün sonra 98 çıktı daha doktora gitmedim sanırım geç döllenme 20 Ağustos’ta randevu aldım ancak keseyi görürüm galiba 😁
Angels-35 Benimde son adet tarihim 4 Temmuz bugün 5+1 olduk salı günü kontrol var inşallah keseyi de görürüz 🙏🙏 benim ilk gebeliğim çok heyecanlıyım
Serrax Angels-35 bende de göğüs şişkinliği ve sızısı dışında bir belirti yok. Akıntım vardı adete 2-3 gün kala o da artık yok denecek kadar az.
Angels-35 Serrax göğüs şişliği bende de var akıntım da git gide çoğalıyor 🤦♀️ Onun haricinde bişey yok
Angels-35 Fatmamuduk akıntı bende en başından beri var hala devam ediyor gaz desen hep gaz vardı bende aynı şekilde devam ediyor başka da bir belirti yok