Fariba Son adet günüm 7 temmuz şimdi 4+4 .durumlar sizde nasıl? ikinci gebeliğim ama sanki ilk bişey hatırlamıyorum😆
Serrax Benim de son adet 3 temmuz. 5+1 iz. Keseyi gördük haftaya kalp atışı için gideceğim. Takipte kalalım bence hep burdan. Doğuma beraber hazırlanalım🤗
Nasippp Serrax canım aramızda 1 gün varmış benimde 2 Temmuz ☺️ İnş doğuma gün saydığımız günleri de göstersin mevlam 🤲🏻
damla_1 1 temmuz😊 ama doktorum 29 Haziran olarak kabul etti🤷♀️ Bende neye göre devam edeyim bilemiyorum
Fatmamuduk Nasippp ben 53 ile öğrendim iki gün arayla 151 ve en son bugün 420 dedi iyi artmış dedi haftaya perşembe kese için gidicem canım ☺️