Maviapril Canım bende 2 düşük yaptım kan pıhtılaşmasından dolayı (trombofili hastalığın adı) düşmüş meğerse eğer seninde böyle bir hastalığın varsa doktora danış kan testleriyle bakılacaktır Ama benim bildiğim devlet hastaneleri yapmıyor 3 düşüğü bekliyor neden 3 acı yaşayıp sağlığını psikolojini yitiresin ki sen dediğim gibi bir özel doktor imkanı varsa tedavi ol birşey çıkmazsa inşallah bir sıkıntın yoktur inşallah varsa da tıp çok ilerledi herşeyin bir tedavisi oluyor Allah böyle acı yaşayanlara yardım etsin çok iyi anlıyorum seni Allah sağlıklıca hayırlı bir şekilde kucağımıza almayı hepimize nasip etsin inşallah