Aysenur45 Maviapril merhaba canim bende yurt disinda yasiyorum bebegim 6 haftalikken dusuk yaptim.. ailem yanimda degil turkiyedeler ama ben kimseden bisy beklemedim sende öyle yap “umma ki küsmeyesin” banada hic ama hic kimse destek olmadi umursamadı eşim dışında yalniz basima saatlerce agladigimi hatirliyorum çok korkmuştum.. simdi 39+4 hamileyim elhamdullah her şerde bir hayr vardır mutlaka ben düşükten 1 ay sonra ilk adetimin ardindan hamile kaldim bin şükür🤲🌸
Maviapril Aysenur45 ALlah saglikla sihhatle dogurmayi nasip etsin. Kucaginda sevgiyle buyusun yavrun. Evet haklisin bir beklentim yok kimseden sadece iyimisin diye sormalariydi beklentim oda yok zaten insanin kendinden baskasinin faydasi yok. Umarim bende tekrardan bebek sahibi olabilirim.
Aysenur45 Maviapril Amin Allah razı olsun🤲 haklısın tabi insan yinede bekliyor.. Rabbim sanada tez vakitte gönlündekini nasip etsin insaAllah, hayirli saglikli bir evlat ihsan eylesin, hem dünyanı hem ahiretini süslesin gelen melek 🤲💕
Rabianr06 Maviapril bize doktor bekleyin falan demedi açıkçası istiyorduk düşüğün acısını onunla unuttum
Gmz343434 Handekorkmaz merhaba bende sizin gibi hem düşük hem kürtaj oldum kimseyede söylemedim Şuan hamile misin peki?