Ben de 8 haftalıkken oldum kürtaj. Ama sağlıksızmış ki düşmüş öyle düşünün. Ben cocuk gelisimciyim. Özel eğitmde staj yaptığım günlerim geliyor aklıma Allah kimseye vermesin diyorum sağlıksız bebek. Çook zor. İnanın şimdi 1-2 hafta üzülürsünüz sağlıksız bebeğiniz doğsa ömür boyu üzüleceksiniz. Oluyormuş yani ilk gebeliklerde ben o yüzden kendimi kötü hissetmedim Allahın takdiriymiş dedim. 3 ay korun dedi 2 ay korunduk sonraki ay hamile kaldım. Şu an 10 haftalığız inşallah sağ salim kucağıma alırım. Bence siz kendinizi daha kötü etmeyin