DeReNAsYa ayyy bende şimdi 40+0 oldumm ikinci postu mu açsam napsammm dur şimdi yarın da gelmezse açıyim yav 🤣🤣 o değilde beni endişelendiren 40tan sonra kaka yapıyo bebek falan diyolar ondan korkuyorum yada kordon dolanması falan oluyo diyolar kafamda deli sorular valla uyku haram oldu sürekli hareketlerini kontrol ediyorum