IpekDefne kuzuu ben hastaneden geldim şimdii bebişim hala kanala inmemiş ebeler catı muayenesi yaptı rahim ağzım gerideymiş ondan cok canım yanmış diğer catı muayenelerimde de ama bu seferkinde hemen kanamam geldi diğerlerinde gelmemişti sanırım biraz zorladılar rahimde acılma olsun diye. Perşembe sabah erkenden hastaneye yatışımı istedi doktorum suni sancıyla başlatalım dedi çünkü bebek kanala inmemiş hala dedi dua edelim birbirimize hayırlısıyla inşallah sen ne yaptın sende durumlar ne