Hll34 Türkiyede öyle, biraz kendin seçebiliyorsun sezeryan mı normal mi diye ama burda pek degil acıkcası … Şuan beklemekteyiz ama 2güne bi nst ye giricem. Bende sezeryan taraftarı degilim pek ama hayırlısı o olacaksa yapacak bişey de yok😊 Hic dusunme kötü şeyleri hep dua et ce pozitif dusun gercekten bebegine odaklan onun kokusuna minicik ellerine ayaklarına kaşına gözüne oyle rahatlıyo ki insan 🥰