Hiç korkmayın Allah ın izniyle ilaçsız da geçiyor durumu ağır olan duymadım hiç ayakta atlattık biz de eşimle birlikte ben de 20 haftalıkken geçirdim iki gün eklem ağrısı ve hafif öksürük parol içtim iki defa falan psikolojinizi iyi tutun cidden endişelenecek bir durum yok hem önünde sonunda yakalanacaktık frum en azından doğuma denk gelmedi iyi oldu o yönden dedi anne sütüne bilr geçmiyormuş bu hastalık korkmayın sirke limon sarımsak bol meyve ilacı bu hastalığın kaldı ki çok sürmüyor etkisi inşaAllah korkmayın🤲