Bende covid geçirdim ama kesinlikle parol vermediler bu hastalıkta özellikle parol kullanmamam gerektiğini söylemişlerdi. Bu hastalığı ilaçsız atlatman için kendine çok iyi bakman gerekli bol bol meyve özellikle limon ve bol su içip c vitamini alman gerekli ben bu şekilde atlattım psikolojik olarak kendini çok sağlam tutman lazım önceliğin kendin ve bebeğin kim nederse sakın takmamalısın ben sağlık çalışanı bir anneyim ve iş yerinde bu hastalığı kaptım millete sağlık hizmeti veriyoruz fakat biz hastalık kaptıkmı bizden kötüsü olmuyor millet kötü gözle bakıyor vebalı gibi davranıyor ben hastalık kapan insanlara hizmet verirken bu hastalığı kaptım