Acemiianneee Bende 13 haftalıkken Covid19 testim pozitif çıktı. Belirtilerim; boğaz ağrısı, halsizlik ve bel ağrısı oldu. 14 gün ev karantinasında kaldım bugün son günüm. 10 güne tüm belirtilerim geçti. Ama halsizlik çok bitkin düşürüyor hamileyi malum ilaçda kullanamadım. Bugün tekrar test yaptırdım. Sonucunu bekliyoruz ama iyiyim geçti hissediyorum.