Happybabyyy Mesele görüşememek de değil belki benim kadar dikkat eden kimse gormemisimdir etrafimda öğretmenim aylardır evdeyim düşük tehlikemde vardi surekli yattım bir kez markete bile gitmedim gurbetteyiz evimize eşimden başka gelen olmadi eşim maskesiz asla durmuyordu ama iş yerinde pozitif kisi cıktı ….
Bu öyle bi şey ki tek başımıza bizim dikkat etmemiz yetmiyor keşke herkes bizim gibi düşünse o zaman belki durum bu kadar kotu olmazdı.