elcinsadem Her hafta sonu giriyorum 24. Haftadan bu yana . Temiz ve sakin oldukça sıkıntı yok . Islak bikini mayo ile kalmamak şart .
Tuana93 38+5im😂😂dün denizdeydim inanılmaz rahatladım ve şok olduğum 10 gündür geçmek bilmeyen,yere göyə inat inmeyen şişkinliklerim tıss diye inmiş🤣🤣🤣🤣 sebebi nedir bilmem ama , iyikide gitmişim ve yine gitmeyi planlıyorum😍😍😍
Eliff66 Nazdmrblk havuza girmem canim ondan dolayı sormadım ama hatırlaman için gende teşekür ederim 😉😉
Tuana93 Eliff66 mutlakaaaàaa git😍😍😍 bizde Azerbaycanda deniz sezonunu yeni açtılar karonadan dolayı,açılır açılmaz koştum yeniden kapatırlar diye her gün gidesim var🤣🤣🤣
Mircet Eliff66 bende çok tedirgin oluyordum doktorumun hayır giremezsin dediği de yoktu inanılmaz rahatladım keşke hiç çıkmasaydım orda uyusaydım bile dedim gece o kadar rahat geldi ki 😂
_NY3- Angels-35 doktorunuza lütfen sorun bana 7. Haftamda yüzebilrisin demişti ama benim düşük riskim yoktur inşallah sizde de yoktur ama lütfen danışın