_NY3- Angels-35 doktorunuza lütfen sorun bana 7. Haftamda yüzebilrisin demişti ama benim düşük riskim yoktur inşallah sizde de yoktur ama lütfen danışın
Brokoli Eliff66 canim ben mart ayinda hava bile tam isinmamisken doktorumun tavsiyesi uzerine denize girmeye baslamistim. ben sormadan kendi soylemisti “bol bol yüz her firsatta, denizin icinde yuru, bacaklarini calistir” diye
Gonca2535 Eliff66 ben dalıyorum bile bir sorun olmadı siz genede yormamaya dikkat edin bide su soğuk olunca kramp giriyor sıcak bir yerde girmeye çalışın
Duyguslabebegi Eliff66 karar sizin ama bence girmemelisiniz 3 sene önce 17 haftalık bebeğimi enfeksiyon kapmam sonucu kaybettim. Yüksek ihtimal denizde enfeksiyon kaptım. Çünkü temizliğime hijyenime çok dikkat eden bir insanım..