Ebru77 kuzum 3 yıl çocuk hasretiyle tutuştum ben aşılama tüp bebek hersey yaptim sonunda rabbim nasip etti ama bildiğimiz çaydanlığı kaldırdım birşey olurmu diyeni inan ilk defa duydum kusura bakma 3 yıl sonra kavustum evladima birak çaydanlık kaldırmayı hergün dip köşe temizlik yapiyorum kasikalrda ağrı olur doğuma az kaldi bende hala oluyor.