Ebru77 hamileyken halter de kaldırsan bir şey olmaz canım ben ev taşıdım halıları kolileri kaldırdım hep koltukları çektim camları sarka sarka sildim ağrı oluyor normal tabi kaslar gergin malum ama bebeğe hiçbir şey olmaz. Doktor bana halter de kaldirsan bir şey olmaz hamilelik öyle abartılacak bir şey değil demişti bende katılıyorum kimisi kendini hasta gibi yapıyor hiç doğru bulmuyorum. İçin rahat olsun