Ebru77 canım ben hamileliğimi öğrenmeden elimde poşetlerle Ankara’yı dört dolandım kasıklarım aşırı agrıyordu adet olucam sanıyordum hep tekstil poşetleriyle ordan oraya koşturdum sonra hamile olduğumu öğrendim çok şükür birşeu olmadı sadece kese yanında kanama alanı olmustu o da kendiliğinden emildi 🤗 kaç haftalıksın bilmiyorum ama rabbim korur meleklerimizi Yine de sen dikkat et bilinçli bişey yapmamaya çalış 4 yaşında kız kardeşimi bile taşıyorum ben çaydanlıktan birşey olmaz inşallah