Minikjelibonum Semayunus12 bence o internette yazan perinataloglar 1,5 dan sonra birax şüpheleniyorlar benimde 2.00 çuktı sınırda dedi bnde nifty yaptırdım bekliyom çokta korkuyom
Hulya414128 Minikjelibonum evet canım erkek inceledi başka bir yerinde hiç bir problem yok sadece 11 haftalık ense kalınlığı görüldü doktorum oda 5mm altında olduğunu için risk grubunda değil dedi
Minikjelibonum Hulya414128 az kalmış doğuma inşallah sağlkkşa kavuşursunuz dua edin bende çok korkuyom iki tane kaybettm 😞
Bsnjsksnnnskm Hulya414128 benimde 2.3 cıktı riskli demişti ondan dolayı başka doktordan randevu aldım cnku 2.3 ense kalınlığı normal dio kan sonucu yurtdışına gönderdik sonucunu pazartesi alcaz
Minikjelibonum Bsnjsksnnnskm sonucu alınca yazarmısınıx. Birde ikili tarama için kan verdinizmi ayrıc
Hulya414128 Bsnjsksnnnskm risk grubunda degilki benimki 4mm çıktı doktor 5 mm altında olduğu için pek risk içermiyor dedi ınş sağlıklı haberini alırsın
Semayunus12 Demetsvm hayir ben zateb hastabede yatiyodum kordosentez yaptiramadim kanimda enfeksiyin vardi . Suyum olmadigi icinde hastanede yatiyodum amniyosebtezde yaptiramazdim suyum yoktu
Demetsvm Semayunus12 Yok bende hiç birşey yaptırmadım 36 haftalık şuan aklımdan bi türlü çıkmıyor o düşünce