dilanabrinc ben şuan 37. Haftama giricem 20. Haftada detaylıya girdikten sonra doktorlarım bir problem görünmüyor ama bu yaşananların sebebi ne onuda açıklayamayız dediler içimde hala korku var mı evet var ama dua ediyorum sağlıkla gelmesi için. çok araştırma yaptım ben İngilizce tıp makalesi bile çevirdim çaresizlikten kimsenin lafına bakmayın amniyosentezden de korkmayın çünkü en net o test oluyor.