Ermell Forumda herkes aldırmam diyor aldırırım diyeni de kiniyorlar. Evet Allah’tan gelen basimizin üstüne ama o çocukların geleceğini de düşünmek gerekmez mi. Herkesin imkanı bir değil özel okullar,özel eğitimler falan. Insanların aciyan gözlerle bakması,yüzünüze baka baka hallerine sukretmeleri falan her insan kaldıramaz bunları. Bir de dışlanma konusu var ki hiç girmiyorum bile. Ve normal insan bile kimsenin yanına sığamazken anne babaya bir şey olması durumunda o çocuk nerede kalır kim bakar. Bir ben mi düşünüyorum bunları acaba. Allah’ım herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah. Sonuç bekleyen arkadaşlar hepiniz hayirli,güzel sonuçlar alırsınız insallah.