Minikjelibonum evet geçmiş kayıplar insanı olumsuz düşünmeye çok itiyor ama her bebeğin kaderi farklı , olumlu düşün bu sefer öyle olmayacak de yoksa 9 ay çok zor geçer 🙏 ben inanıyorum herşey güzel gidecek inan 2 ense kalınlığında bir sıkıntı yok ; her bebek farklı yapısal özelliği böyledir . Bir sıkıntı olması için 3.00 mm üzerinde düşünürüz diyor doktorlar o da kesin değil ihtimal.Sıkma canını kötüyü düşünme 🌸