Bsnjsksnnnskm Minikjelibonum Minikjelibonum kan alimim çok riskli cıktı yarın sabah su alımını yaptırıcam ve oda yurtdışına gtçek
Bsnjsksnnnskm Canım bugün yaptılar sonucum çarşamba günü çıkcak inşallah sonucum ıyi çıkar pskolojik olarak hiç ıyi degilim
dilanabrinc Kızlar sonuçlarım protokoldeymiş 8 Ekimde netleştirecekler yine bekleyeceğiz inşaallah güzel sonuçlar alırım 🙏
dilanabrinc Tuba_engn Protokoldeymiş sonuçlarımı netleştirecekler.8 ekimde hem detaylı ultrasyon hem eko yani bebeğin sadece kalbine bakacaklar hemde sonuçlarım çıkacak senin nasıl sonuçların inşaallah temiz çıkar 🙏
dilanabrinc Minikjelibonum kuzum doktorlar heyete giriyormuş imzalanıyor bi kaç kromozoma bakıyorlar beklemekte de çok kötü 1 ay geçer mi bana 🙈
Minikjelibonum dilanabrinc bnde nifty sonucunu bekliyom haftaya cuma kontrol var tekrar baktırcam detaylı organlara ve enseye zaman hiç geçmiyor
dilanabrinc Minikjelibonum Nifty testini ne kadara yaptırmıştın kuzum sizin ense kalınlığı kaç mm çıkmıştı en son gittiğinde kaç haftalıksın
Minikjelibonum dilanabrinc 12+2 de gittim ama usgye göre 12+5 ölçtü onu girdi sisteme 2.00 çıktı. 2.700 e yaptırdım niftyiq
Bsnjsksnnnskm dilanabrinc dilanabrinc 12 haftalıkken yapıldı ense kalınlığım ince cıktı 1.57 ama kanımı degerlendrsikleeinde çok çıktığı için yaptırdım çıksada doguricam ama kendimi hazırlamam lazim
dilanabrinc Bsnjsksnnnskm doğumda herhangi bir sürprizle karşılanmayı kimse istemez.Bende aldırma tarafında değilim sadece kendimi hazırlamam ve 9 ay boyunca şüphe ile yaşamaktansa yaptırmak daha mantıklı
Bsnjsksnnnskm dilanabrinc bence yaptırmak mantıklı 300 1 bebek duşuyomus bu hayata bizle ömrü varsa zaten yaşar die düşünüyorum hayırlısı ama herşeyin herkez için ama yaptırdığım zamanki psikoloji kötü oluyo
dilanabrinc Bsnjsksnnnskm Psikolojik olarak çok yıpranıyorsunuz.İnşaallah güzel sonuçlar alırız sizinkisi kaç çıktı
dilanabrinc Minikjelibonum sizinkinin de Allah’ın izniyle bir şey çıkmaz 🙏ince olmasının sebebi nedir doktor açıkladımı