Ya doktordan doktora o kadar değişiyorki kesinlikle bir doktorla kalmiyor. Özele gittim bebek tehlikeli düşük riski var dedi felan. Ertesi gün devlete gittim doktora dedim böyle böyle dedi baska doktor dogrumu diye. Nasıl kızdı hangi doktor bu söyleyen adi ne hangi hastane felan dedi. Yok öyle birsey gayet sağlıklı dedi. Ikili testede gerek yok dedi. Cok icin rahat etmiyorsa 1 ay sonra diger testi yaptirabilrsin dedi. Yani bu özel hastanelerin para tuzagi nedir ya. Sadee 300 tl icin hamilenin piskolojisini bozmaya degmez gercekten.düşük riskin var dedi ama kanamam yoktu agrimda yoktu. Size moral veren doktorlara gidin. Moralinizi bozan doktora gitmeyin. Rabbim herkesin bebegini kucagina sağlıklı bir sekilde almayi nasip etsin.inşallah