asiyenurg Berra20 18 gun kalsa keske benimde zaman gecmiyomus gibi geliyo geciyo aslinda ama gecmiyo 😂🙏🏻😊hayirlisiyla gelsin hepsi insallah ❤
asiyenurg Berra20 aynen bnde valla sakin kalmaya calisiyorum dun igne batar gibi oldu heh bunun devami gelicek diye bekliyorum ama yok 😂
smg95 asiyenurg son 30 😊🌺 ama bizimkinin 40. Haftayı bekleyeceğini sanmıyorum o ayrı, tabi Allah bilir 😊
Aselyagmur asiyenurg son 0 uygulamaya göre bugün doğum yapmış olmam gerekiyodu ama tık yok bizde 40 haftalık olduk insalah akşama doğar 🙏🙏🙏😂😂😂😂
asiyenurg Nisanurt nasil dayaniyosun neylerle ugrasiyosun 😊benim surekli aklimda karnimdaki cocuga psikolojik baski kuruyorum resmen gel gel diye 😂
Aselyagmur asiyenurg alah razı olsun canım valah bizimkinin keyfi yerinde gelmiyo suni istemiyorum.biraz daha beklicez