asiyenurg bende doğmasını istiyorum kilosu boyu şu anda iyi dedi doktor 40a kadar çok kilo alır dedi😀 kızım artık kilo alma diyorum karnımla konuşuyorum😁😁😁 kitap okuyorum, spor yapıyorum, yürüyüş yapıyorum vakit geçiyor ama artık hamile olmaktan yoruldum arasıra sancı da giriyor🙄😁 hayırlısıyla doğururuz inşallah🤪