asiyenurg Azimegurs normal mi olucak suanlik bnde istiyorum allah nasip ederse normal de 30 diyoruz ama brlki gec belki erken olur iste 🙏🏻hayirlisi
asiyenurg Berra20 18 gun kalsa keske benimde zaman gecmiyomus gibi geliyo geciyo aslinda ama gecmiyo 😂🙏🏻😊hayirlisiyla gelsin hepsi insallah ❤
Azimegurs asiyenurg normal dusunuyorum insallah doktorda oyle dedi ama muayne etmedi hic bakalim ama erken olur diyo bize biraz onde gidiyoruz o yuzden