fulakinci Eeliferyucel12 aslında şebnem hanıma gidiyorduk ama hamile kendisi ya irfan beye yada cenk bey de devam edicez bakalım. Biz daha çok küçüğüz. 7+5 🤗😍
Mervedemir- ipek-123 yakın sayılırız ben daha önce Manolya parkının orda oturuyordum buraya yeni taşındık hangi hastaneye gidiyorsun
Mervedemir- ipek-123 Ege yaşama gidiyorum bende canım daha önce egepole gittim memnun kalmadım Doktorum ve doğum ücreti daha uygun olduğu için Ege yaşama gidiyorum
Gonul-82 babysevgi bende kentte yapıcam doğumu ısrael aruh a gidiyoeum alsancakta . 20 ağustos benim doğumum sizin ne zaman
Gonul-82 babysevgi sizin daha varmış 🙏🙏 şuan için herşey yasak oda süsleme , fotoğrafçı ziyaretçi falan . Ben ekstra vip katta büyük oda tuttum oraya 3 ziyaretçi kabul ediyorlarmış . İşallah sizin zamanınıza kadar pandemi biter .
Salihameryem fulakinci ben bahar Baykal’a gidiyorum Fiyat olarak biraz pahalı ama irfan beye de gitmeyi düşünüyorum