Tugbabayir ipek-123 oyy ne güzell Allah sağ salim kucagına almayı nasip etsin canım benim🙏😍Senin doktorun kimdi egepolde
Buselensi Aysubaburhan been ama dogum için ankaraya geldim eşimden ayrı 1 buçuk ayım oldu bayramda geldi ama olsun 🤭🤭 biran once saglıklı bi sekile bebegımi kucagıma alıp izmirime donmek istiyorum 🙏
ipek-123 Tugbabayir Amin inşaAllah bebeğim sende sağlıkla alırsın insaAllah kucağına yavrunu Şükran Kopal benim doktorum canım
fulakinci Salihameryem şebnem hanıma başladık ama kendisi de hamile ve başka hastaneye gidecekmiş. Cenk beyi önerdi yada irfan bey ikisinden birine devam edicez. Siz kime gidiyorsunuz
Salihameryem fulakinci ben bahar Baykal’a gidiyorum Fiyat olarak biraz pahalı ama irfan beye de gitmeyi düşünüyorum
Yagmur_C Ben de varııım mavişehirde Sefa Kelekçi’ye gidiyorum ben de. İzmirden ne çok hamiş varmış ne güzel 💕