Tuanatuana ben çok ama çok memnunum kendisini biraz geç buldum ama çok iyi bı Dr geçen yıl nisan ayında kendisinde açık myom ameliyatı oldum daha önce iki düşüğüm vardı şimdi 15 günde bir gidiyorum kontrole çok ilgili çok kibar bı Dr cerrahiside çok iyi kendisine 2 saatlik yoldan gidiyorum inaninki değer