zepbjk prensesim35 prensesim35 biz napalım biz şiştik 17.haftada 4 kilo aldım 🙈 senin yerinde olmak isteyenler var üzülme o da normal bu da no problem
NovKan_TurRuz prensesim35 ben tam 5 ay hiç kilo almadım.aynı kaldım.6cı aya geçerken başladım kilo almaya.şu an 7yi bitirdim ve yaklaşık 4 kilo almışım.irelki aylarda kilo alıcaksın canım
Mucizem199 prensesim35 benimde ilk gebeliğim canım doktor bebeğin kilosu iyi dediyse içini ferah tut ben de hiç kilo almadım verdim flan ama bebeğimin kilosu hastasına göre gayet güzel çok şükür 🙏😊
Mavibulut_ prensesim35 canım ben 20 haftalık olana kadar bulantidan tam 4 kilo verdim ve bu gayet doğal ben de çok korkuyordum ama doktorumla konuştum rahatladım hiçbir sorun olmuyor bebiş senin vitaminlerinle besleniyor su an
Fuzuli Ben 19. Haftama kadar almadım hiç. Korkulacak bişey değil bu. Bebeğiniz sizden alacağını alıyor zaten mevcut depolarınızdan. Hatta bu iyi bişey sonraki aylarda biranda hızlı bir şekilde almaya başlayacaksınız
RabiaMG Seyma16 canim 6 ay 2,5 kilo almisitim sekerim cikti diyet verdi doktor. Diyetle veriyorum bebegim aliyor ama ben seker ve yagli seylerden uzak durdugum icin veriyorum 😊
Lamoa Bende son aydayim son bir aydir hic kilo almadim acaba bebekdemi kilo almiyor? 34 haftada beb3k 2.500 du simdi 36+6 im kilom hic deyismedi
prensesim35 Lamoa bebeğe kilo aldıran besinler var canım onlardan ye bnm oğlum 2900 doğdu şişlik indi 2750 oldu sağlıklıydı çok şükür