Prensesimm77 Haftama kadar 6 kilo verdim sonrasinda kilo almaya başladim şimdi 25 hafta 4 günlük hamileyim 3 kilo aldim fazla kilo almak iyi değil zaten bebiş sağlıkli olsun gerisi önemli değil
prensesim35 Nida__ uygulamada yazıyodu ve sordum hemşireye o da evet en fazla 3 kiloya kadar alınması gerekiyo bu aya kadar die
Nida__ prensesim35 ayyy ne yanlış bir hemşire yorumu. Evet alınadabiliyor ama alınması gerek diye bilgi vermek çok yanlış. Bana doktorum 4. Aya kadar kilo almamı yasakladı 😅
Gurbi55 prensesim35 tabıkı bişey olmaz 5 aya kadar kustum yemedım 4 kilo verdim suan 30 haftalık oldum 3 kilo aldım gayet sağlıklı bebek
nurseliny İlk aylarda veren gerçekten çok canım, hızlı gelişim gösterdikleri dönem ilk aylar Allahım sağlıkla kucağına almak nasip etsin 😊🌹
zepbjk prensesim35 çok normal sen sağlıklı beslenmeye gayrwt et zatwn kilo alacaksın merak etme az alman daha iyi
Kubra80 prensesim35 ben ilk 3 ayda 6 kilo verdm bebeğim 33 haftalık bi sorun olmadı neden olsun ki tabi 5 aydn snra almaya başladım ilk aylarda normal bence
bebegim_28 prensesim35 ilk aylar 5 6 kilo kaybı bile olabiliyor sıkma canını ahh bende verdiğimi görsem keşke 😁😁
RabiaMG prensesim35 ilk aylar bende kilo vermistim. 6 ay sadece 2,5 kilo aldim hatta onunda birazin verdim😊 60 kilo ile hamile kaldim 61 kiloyum 33+3um bebegimin gelisimi guzel yani veriyorum kilo almiyorum diye uzulmeyin ben verdigim halde bebegimin gelisimi guzel😊
TheMom prensesim35 2-3 kilo alman gerektigi nereden cikti canim? Ben ilk 4 ay kilo vermistim. Onemli olan bebegin kilosu ve durumu. Hekimine gorundugunde seni bilgilendirecektir. Bebis iyiyse kilo almamanda bir problem yok. 6. aydan sonra zaten almaya baslayacaksin 👍🏻