Kızlar sağlıkocağından geleli 2 saat oldu 3 aylık hamileyim normalde 2-3 kilo almam gerekirken bırakın hiç almamayı 1 kilo vermişim bebek konusunda tereddüdüm var bnmle aynı durumu yaşayan var mı hemşire bişi olmaz dedi ama içim rahatlamadı belki aranızda yaşayan vardır die yazdım