Nasippp Asiyetogac canım magnezyumu neden kullanıyorsun aceba bende 5 haftalık gebeyim salı günü kan. Verdim adetim 2 gün geçince 509 çıktı 2 gündür de bacak ağrım vardı hem beta hemde dedim vitamin eksikliği enfeksiyon falan var mı bakayım dedim umarım sağlıklı ilerlemiştir değerim 🤲🏻
Asiyetogac Nasippp insallah canim bakim benimkide ne olcak hic bilmiyorum umarim dedigin gibi saglikli ilerler bi kurtajim olduggu icin vitamin galiba canim benimde dizlerimde agri oluyor doktorum demir ilaci fln magnezyum yazmis iciyorjm bakim simdilik
nurseliny Nasippp canımmm sana çok sevimdim . Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın 🤗 uzun zamandır görüyorum seni
Deletedmom416 Asiyetogac ben adet gecikmesinin 4. gününde kan vermiştim 1986 ydı değerim sonra bi daha bakılmadı betaya. kan verdikten 8 gün sonrada kadın doğuma gittim değeri görünce keseye bakalım dedi
Asiyetogac Deletedmom416 bakim benimde 2 hafta sonra gel dedi ozmana kadar bekleyecem galiba igne ilac kullaniyorum bakim indallah bi sorun cikmaz yaa
Nasippp Sonia kuzum inş öyledir korktum nedense dua et sonuçlarım iyi çıksın değerim güzel artmış olsun 🤲🏻🥺
Nasippp Asiyetogac peki magnezyumu içince ağrın yine oluyor mu? Benimde 3 kayıbım var bende kan sulandırıcı kullanıyorum rabbim kucağımıza aldığımız günleri göstersin 🤲🏻
Asiyetogac Nasippp valla canim ben daha dun kan sonucumu aldim dun basladim icmeye hemen etkisini göstermez galiba bi iki gun kullaninca etkiaini göreceğimi umuyorum bugun de hafif bi agrim var ama bacagimda diz kapagimda fln ama sadece sag tarafta
bhtrolcay Sonia hayırlısıyla kucağnıza alrsnzz inşallah kızlar bende her hftayı sabırszlkla bekliyodum bebeğime kavşmak için sonunda Dnyaya gelp 2 aylık oldu Ble zaman hzlı gçyo hiç anlamadan 9 ayda gelicek 😊
iremgun Asiyetogac merhaba😊 değere göre hamilelik haftası belirlenmez. Hafta için son adet tarihinizi baz alın. Ancak ultrasonda ölçümler geri çıkıyorsa doktorunuz zaten söyler geç döllenme olmuş diye o zaman doktorunuz adet tarihini değiştirir ileri alır. Sağlıklı geblikler dilerim🌸
nurseliny Sonia yinede sebebi magnezyum eksikliği adete yakın kaslarda kan emilim hızı artar vucut hızlı magnezyum kullanır , yetersiz gelirse ağrı görülür 😊 Allahım sağlıkla kucağınıza aldırsın🤲🏻🌹
Deletedmom416 sweettyy19 benim bacaklarım ilk öğrendiğim zamanlarda çok ağrıdı adet olacağım zamanda çok ağrırdı şuan geçti bacak ağrılarım sadece ara ara karnım ağrıyor bi de yürürken falan kasığımda batma oluyor
Nasippp Asiyetogac benimde sadece sağ bacağım ağrıyor sinir oldum ya umarım bebeğimle ilgili değildir eşim birazdan gidip bakacak sonuçlara inş hayırlı haberler alırım 🤲🏻
Nasippp Deletedmom416 sizinde mi oldu bacak ağrısı şuan bende de var modumu düşürüyor 🥺 kan tahlili verdim vitamin enfeksiyon tekrar beta baktırdık inş problem yoktur 🤲🏻
sweettyy19 Deletedmom416 benimde böyle karnımdan aşağı doğru bir sızı oluyor arada bide arada mide bulantısı