Asiyetogac Sonia yaaa bilemedim ki canim yaaa son adet tarihim 5 temmuz burda yazdim happy momda 4 hafta 4 gunu yaziyot galiba
Deletedmom416 Sonia ben ilaç kullanmıştım regl olmak için regl olmayınca mecbur gitmek zorunda kaldım herşey yolunda mı değil mi diye. Bana da herkes hemen gitme kese ile kalp atışını aynı anda duy dedi ama ilaç kullandığım için riske atmak istemedim
Asiyetogac Sonia insallahcanim sag salim bebisimizi ve kalp atisini duyariz yaa 2 hafta nasil gecevek bilmiyorum ya
Asiyetogac Deletedmom416 yaaa bilemedim ki canim son adet tarihim 5 temmuz burdada 4 hafta 4 günlük çıkıyor son adet tsrihini yazinca doktorum 2 hafta sinra gel dedi ozmana kadar bekleyevem suan kan sulandirici kullaniyorum magnezyum demir ilaci fln
Deletedmom416 Asiyetogac ben doktora gittiğimde kese ile son adet tarihin uyumlu dedi doktora gittiğinde öğrenirsin sende canım inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına almak nasip olsun
Nasippp Asiyetogac canım magnezyumu neden kullanıyorsun aceba bende 5 haftalık gebeyim salı günü kan. Verdim adetim 2 gün geçince 509 çıktı 2 gündür de bacak ağrım vardı hem beta hemde dedim vitamin eksikliği enfeksiyon falan var mı bakayım dedim umarım sağlıklı ilerlemiştir değerim 🤲🏻
Asiyetogac Deletedmom416 degerin kacti canim keseyi gordugunde insallah sag salim bebisleri aliriz kucaklarimiza canim
Deletedmom416 Asiyetogac ben adet gecikmesinin 4. gününde kan vermiştim 1986 ydı değerim sonra bi daha bakılmadı betaya. kan verdikten 8 gün sonrada kadın doğuma gittim değeri görünce keseye bakalım dedi
Serrax Sonia randevudan geldim canım. Ultrasonla baktı keseyi gördük çok şükür. Kan vermene gerek yok dedi. 4+6 yım 5 haftalık civarı tahminen dedi.Uyuşuyor sat ile. 10 gün sonra kalp atışı için çağırdı