Nasippp Deletedmom416 sizinde mi oldu bacak ağrısı şuan bende de var modumu düşürüyor 🥺 kan tahlili verdim vitamin enfeksiyon tekrar beta baktırdık inş problem yoktur 🤲🏻
Deletedmom416 Nasippp hadi güzel sonuçlar gelir inşallah canım. Güzel düşün vücudun kendini alıştırması zaman alacak sonuçta içimizde büyüyen minik mucizelerimiz var. Kanama vs olmadığı sürece korkmuyorum inşallah hayırlısıyla kucaklarımıza da alırız 🙏🏻🙏🏻
Cansu-06 Nasippp benim bacağım değil ama sol kasığım ağrıyor. Ara sıra bi sızı giriyor,herhangi bir kanama ya da lekelenme yok.Randevumu haftaya çarşambaya aldım ama daha mı erken gitmeliyim bilemedim🤷♀️ Sadece 2 kez kan verip Beta Hcg değerime baktırdım
sweettyy19 Deletedmom416 benimde böyle karnımdan aşağı doğru bir sızı oluyor arada bide arada mide bulantısı
Deletedmom416 sweettyy19 bende halsizlik sürekli uyuyorum bıraksalar hiç uyanmam o dereceyim. elim kolum her yerim kırılıyor sanki gün de bir kere mide bulantım oluyor o da sabahları tiroid ilacını içip 40 dk aç karna beklediğim için oluyor sanırım. üşümem vardı o geçti çok şükür
Nasippp Deletedmom416 canım biraz idrar yolu enfeksiyonum varmış değerim salı günü 509 idi bu gün 900 lerde çıkmış küsürünü tam bilmiyorum iyi mi artış sence
Nasippp Cansu-06 bende adet 2 gün geçti salı günü gittim baktırdık 509 çıktı doktor salı gel dedi ama ben bu gün sağlık ocağında tahlil verdim yine sizin değerler ne
Cansu-06 Nasippp son adet tarihim 5 temmuz. Pazartesi hcg 756 çıktı,dün tekrar kan verdim 2268 çıktı. Diğer değerlerimi bilmiyorum doktora gitmedim henüz.
Nasippp Cansu-06 adetiniz geçmeden mi vermiştiniz kan değerleriniz çok güzel maşallah 🤲🏻 Darısı başıma inş
Angels-35 Cansu-06 benimde 4 Temmuz son adet tarihim şaşı günü gittiğimde beta hcg 256 çıktı benim neye göre bu değer yükseliyor acaba ama 2 günde bir düzenli olarak arttı
Cansu-06 Nasippp adetim geçmemişti. Hafif bi kanama oldu adet olamadım,yerleşme kanamasından şüphelenip test yaptırdım
Cansu-06 Nasippp kanama falan yok şu an. Çarşambaya kadar bekleyemezsem giderim artık doktora ağrı artarsa. Sanırım hafif ağrı olması normal bi durum.
MehZey Sonia inşaAllah ben 17+2 günlüğüm aslında hemen hemen iki ay var aramızda o kadar da eski değilmişim 😀