bhtrolcay Sonia hayırlısıyla kucağnıza alrsnzz inşallah kızlar bende her hftayı sabırszlkla bekliyodum bebeğime kavşmak için sonunda Dnyaya gelp 2 aylık oldu Ble zaman hzlı gçyo hiç anlamadan 9 ayda gelicek 😊
Sonia sweettyy19 2 ay önce düşük yaptım. Doktorlar ne kadar uzi baktılar görmediler baya bi şüa oldu o yüzden 8 haftalığında doktora gitmeyi düşünüyoruz
Hccrr1 Bende yeni öğrendim 5+2 sanırım cuma dr a gidicem ilk geneliğim düşük oldu pıhtılaşma çıktı. Sanırım iğne başlanacak . Sevinçten çok korku daha baskın sanırım hadi hayırlısı inşallah🙏
Deletedmom416 Sonia evet bu hafta gittim keseyi gördük haftaya tekrar gidicem inşallah kalp atışını duyarızz 🙏🏻
Sonia Deletedmom416 ben 8 haftalığında gitmeyi düşünüyorum doğrumu yapıyorum. Çünki önceki hamileliğimde 2 ay önce kese geç göründü bide sürekli şüa. O yüzden 8 haftalıkda kalbinide keseyide ikidini bir arada görmek istiyorum
Asiyetogac Benimde beta hcg 2 gun once 1000 çıkmıştı galiba 5 hafta oluyor bir onceki gebeligimde karnimda kalbi durmustu oyuzden igne basladik simdi 2 gundur 2 hafta sinra kontrole gidecem sizce 1000 olunca kac haftqlik olutor
Deletedmom416 Asiyetogac ben kendiminkine internetten bakmıştım 5 haftalıktı sizinde baktım 5 hafta diyor. Ama son adet tarihi baz alınıyor diye biliyorum hafta hesaplamak için
iremgun Asiyetogac merhaba😊 değere göre hamilelik haftası belirlenmez. Hafta için son adet tarihinizi baz alın. Ancak ultrasonda ölçümler geri çıkıyorsa doktorunuz zaten söyler geç döllenme olmuş diye o zaman doktorunuz adet tarihini değiştirir ileri alır. Sağlıklı geblikler dilerim🌸
Deletedmom416 Sonia ben ilaç kullanmıştım regl olmak için regl olmayınca mecbur gitmek zorunda kaldım herşey yolunda mı değil mi diye. Bana da herkes hemen gitme kese ile kalp atışını aynı anda duy dedi ama ilaç kullandığım için riske atmak istemedim
Eda-em5312 Sonia bende 4+6 haftalık gebeyim bir önceki gebeliğimde 7 haftalıkken kalbi durmuştu 2 ay sonra şuan tekrar hamileyim beta hcg 1600 çıktı normal mi acaba ?
Asiyetogac Deletedmom416 yaaa bilemedim ki canim son adet tarihim 5 temmuz burdada 4 hafta 4 günlük çıkıyor son adet tsrihini yazinca doktorum 2 hafta sinra gel dedi ozmana kadar bekleyevem suan kan sulandirici kullaniyorum magnezyum demir ilaci fln