Ben 2 senedir çocuk istiyordum hep tsh değerime bakıyorlardı 3,5 4 4,5 flan çıkıyordu normal diyorlardı. Çünkü hamile değldim hamile değilsen 5 sınır. Hamileysen 2.5
her sabah 7 gibi kalkıyorum ilacı içiyorum geri yatıyorum 1 saat yemek yememek lazım ve aç olmak lazım bu ilaçlar için